en dag i solen!

phu, här tänkte man slänga sig i gräset på en filt och bara ta det lugnt. men man hann bara visa sig hemma hos päronen så vart jag tillfrågad om jag ville hjälpa till med trädgårds arbetet! och inte kan man väl säga nej då, det är ju faktiskt kul! så jag tog mig an poolen. jag har öst, moppat och skrubbat som aldrig förr! men bra blev det! riktigt bra!
men usch så varmt det vart där i botten på poolen, solen låg på hela tiden så man brände sig på fötterna om man råka sätta i dom.

sen vart det hockey. sen var det slut. straffarna var i princip katastrofala, tyvärr.

och nu har jag bjudit in mig själv på Jojjas&Jockes lördagsmys! bio - robin hood! har velat se den ett tag, så det ska bli kul!

någon som njuter?


Kommentarer
Postat av: sanna

jag såg den igår:)

2010-05-22 @ 19:39:05
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0