yeeeah!

jag har blivit med internet igen! värt att fira!
så skönt att sitta vid sin egna dator, där man har alla bilder och alla favorit länkar!

idag har vart en riktig stress dag, vaknade försent, 05,15 börjar 05,30, bara springa då! :) kom dock 4 sekunder försent.. så då drar dom av 6 minuter. lustigt system det där.
väl på jobbet var det katastrof. jag ensam med 2 sommarjobbare som jobbat 1 vecka och som inte förstår en jota.
måste jag säga att jag var skapligt trött i huvudet när klockan slog 13,51 och det var dags att gå hem? slog ihop som ett kort hus på soffan!

nu har vi vart en sväng på b-hallen, det vaknas hem gjord tunnbrödsrulle till kvällsmat! inte dumt inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0