väntan!

sitter och väntar på att crickeline ska vakna!
så himla tråkigt att han jobbar ständig natt, jag får alltid somna och vakna själv.. men han ska bara jobba så sommaren ut, sen får vi se hur det blir!
tänkte vi skulle ge oss ut till någon sjö o bada lite med Dywisen.

har precis gjort i ordning en smörgåstårte-botten, tänkte den skulle ta o bli riktigt saftig och god till imon då Crickes far med familj kommer och firar 25-åringen. min familj och Crickes mor firar honom på midsommar, han fyllde ju egentligen förra veckan, men det har inte funnits någon tid till att fira honom. han fick iof min present på fredagen; ett elektriskt trummset! det är rätt häftigt faktiskt!

på midsommar blir det annars ganska lugnt, ska äta lunch (skinka, potatis & gräddfil, yummie) hos mina föräldrar mitt på dagen, sen ska vi ut o grilla hos svärmor på kvällen! ska bli trevligt!

nu ska jag steka ett par pannkakor, så sugen!
men ikväll blir det tjejmiddag hos Sanna S, så det får bara bli ett par!

återkommer med uppdatering om stockholms trippen!
den var sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0