mer väntan.

sitter o väntar på svärfar med familj.
samtidigt hör jag; dunk, dunk, dunk, bang, bang, bang, ding, ding, ding.
Cricke spelar trummor..
jag trodde verkligen att grejen med elektriska trummor var att det inte skulle låta någonting? det gör det. mycket. och irriterande...

idag vakna jag innan klockan, inte hänt på evigheter, fast jag är ledig! :)
upp o ut med lill-tjejen, sen hem o äta frukost. sen upp på viberga.. där det var typ 1000 andra. tror faktiskt jag var på viberga i över en timme o trängdes. var helt slut när jag kom hem.. men nu är allt handlat o klart inför midsommar iaf!

nu har jag garnerat en smörgåstårta! och den vart faktiskt fin, helt sjukt fin om jag får säga det själv! ska lägga upp en bild sen, när jag hittat sladden!
sen slängde jag ihop en kladdkaka som ska serveras med grädde och färska, svenska jordgubbar!
fan vad det kurrar i magen!



silmilian - 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0