ett idag har jag inlägg..

odag har jag hunnit med rätt mycket!
- lång promenad med Dywisen
- fikat med kusin Anna
- handlat
- lagat mat
- gått en kortis med Dywisen
och ändå har jag en timme till godo, innan jag börjar jobba! ibland hinner man massor, och ibland ingenting. lustigt det där.

ska som sagt bege mig till jobebt om en stund. alla sommarjobbare är på intågande så det är världens kalabalik överallt. man blir helt trött i huvudet av de.
men det roliga är också att alla tror att jag är en sommarjobbare! jag ser så liten ut så den bjur jag på! men det är rätt kul o se deras min när man går upp o sätter sig i valsar stolen! :)
(det där fatta ni nog ingenting av, men det behövde ni inte heller!) :)

har vart o handlat ingredienser till kanelbullar, fick ett sånt sug, så inatt blir det nog o baka! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0