..

igår hade vi inget internet alls, nu har vi det bara på en dator. himla skumt, det har ju alltid funkat förut! så jag vet inte hur ofta jag uppdaterar framöver, men det märker ni!
idag lider jag verkligen med alla studenter. spö-regn. alla fina klänningar o mössor som blir förstörda. så himla tråkigt.
var på mina tvilling-kusiners student igår, vilket var jätte trevligt. men som vanligt på senaste tiden så blir jag så himla ledsen när jag kommer hem från att umgås med mammas sida. mormor saknas mig något enormt.. det känns hela tiden som att det är något som fattas, och det är det ju också iof. det gör ont att jag aldrig kommer få höra det där glada klingande skrattet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0