undanflykter.

det blidde inget hus-tittande! (yees!) hehe, ne crickeline jobbar ju ständig natt så han orka helt enkelt inte upp! så kan det gå! det värsta är dock att vi tydligen fyllt i mitt telefonnummer på intresseanmälan så nu har jag nog tre missade samtal från henne. men jag vågar inte svara.. känns som att "ledsen, min sambo orkade inte upp" känns som en ganska lam undanflykt..

nu står det iaf 2 limpor i ugnen som väntar på att bli klara. det väntar min mage med på iof, kurrar rätt bra där inne!
efter sen-lunchen blir det en runda minigolf! jag är regerande mästare i "släkt-turneringen" från förra året så jag måste ju öva för att behålla titeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0