efter lite tjat.

från vänner o bekanta så kommer nu ett inlägg!
det har hänt så mycket på senaste att jag inte haft tanken på bloggen. 
jag är riktigt kass på att uppdatera, jag vet! men efter att jag uppdaterat flitigt under en tid så känner jag mig pressad att jag måste skriva och då blir det bara skit o pannkaka av alltihop! :) men jag ska skriva. lite då & då.

jo. flytt blir det. 1a november. en stund kvar, ja. vi flyttar till en 3½a som blir total renoverad. nya skåp, luckor,  kyl, frys, väggar, golv & tak. och allt blir som vi vill ha det. jo men det kunde vi inte tacka nej till. hyran ökas, men bara en 5-hunka. så. det ska bli kul.

jaha, semester nu då.
eller, lite till&från iaf. jobber ringder o tjatar stup i ett. avbröt min semester förra veckan, och det kosta kan jag lova. inte jobbar jag gratis då inte.
men fick en hyffsad deal, så på 4 veckor kommer jag sammanlagt att jobba 4 dagar, men endast 5 semester dagar kommer nyttjas!
med andra ord, 20 underbara semester dagar kvar!

det har blivit lite ändrade planer så vi ska försöka komma iväg på semester till hösten redan. måste bara dubbelchecka med chefen så det är grönt.
men det är i höst det. nu då? jag måste nog ha världens tråkigaste semester..
vart är solen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0