Khao-Lak

Suprise! Nu trodde ni allt att jag skulle uppdatera fran Kho-Samui va!? Men sa blev ikke fallet!
Samui var okej, resorten dog och laget var perfekt, men det var daremot inte vadret! Det blaste sa fruktansvart mycket sa det gick inte bada for att vagorna var typ 3 meter hoga! Helt sjukt, har aldrig sett sa hoga vagor forut! Dessutom regna det emellanat ocksa, men bara en skur och sen vart det strolande solsken igen!
Vi hade 4 natter bokade o betalda dar, sa vi forlorade en natt.. Men vad gor det om hundra ar!?

Sa vi tog vart pick och pack och stack till Khao-Lak dar vi befinner oss nu! Helt sjukt varmt och inte ett moln pa himlen! Solen ar sa himla mycket starkare pa den har sidan alltsa.. Sa nu bor vi i en lyxbungalow pa stranden! Hur fint som helst! Kostar lite mer, ja, men det ar det fan vart! Har tagit massor av bilder pa hur vi bor osa, sa ni kan bli lite laskade nar vi kommer hem!
Imon ska vi borja varan dyk-utbildning ocksa, jag ar inte direkt taggad.. Det kommer sakert bli jatte kul, men jag har andra inget sug efter det..

O nu sag jag ocksa att mitt kara Farjestad har borjat vinna dar hemma igen, fan vad glad jag blir! :) Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0