Phi-Phi

Hej hej!
Befinner oss pa den lilla on Phiphi nu! Den lilla men valbesokta on! Bara en himla massa svenskar har!
Bland annat sa stotte jag pa gammla grannen Klara forut! Hon var har med ett par kompisar som jag med kande igen! Varlden ar bra liten ibland!

Har badas det o solas det massa nu innan sluttampen, men man borjar bli ratt less pa det med! Later ratt otroli8gt va!? :)
Jag vill hem till min lilla vovve, o krama om henne riktigt! 

Nu ska vi ut o ata, sen ska vi se hur mycket bucket jag tal! (en hink med sprit..) :P

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Erika

Nu tycker jag att du uppdaterar lite väl sällan va :P ??

2010-03-24 @ 19:03:43
URL: http://dalkullan.filosoferar.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0