torsdags kväll.

och här sitter jag ännu en gång själv hemma.
Cricke är iväg och jobbar den sista natten för denna period.
det är så lustigt.. jag har fruktansvärt svårt att somna, o vaknar flera ggr per natt nu när jag är själv, men så fort Cricke ligger bredvid så sover jag som en liten gris! så när han kryper ner i sängen strax efter 06 så vet jag att jag snart kommer få min djupsömn och att det behövs minst 3 larm på mobilen för att väcka mig! lustigt hur kroppen fungerar.
.
nej, inget internet, o ingen kyl, frys eller fläkt än.
morr.
.
förra veckan hade jag tjejkväll. det var trevligt!
men jag måste nog vara den sämsta vädinnan någonsin!
jag glömde t.ex att bjuda på kaffe. oså glömde jag att ta fram grädden till marängsvissen.
stort minus till mig!
jag hade till och med vart ute underdagen och handlat kaffe för jag såg att det började ta slut! så klantigt!
.
annars så är jag tjock!
väldigt svårt att klä sig nu när det är så kallt ute. inget passar riktigt, o inget håller värmen särskilt bra. men 50 dagar till BF idag, så jag får härda ut.
50 ynka dagar.
idag hade jag blivit väldigt glad om bebis hade tittat ut! den har nämligen inte vart still i mer än ett par minuter i taget. vet inte vad h*n håller på med, bökar o stökar som aldrig förr! ibland är det riktigt mysigt och nästa sekund får man en stenhård fot rätt upp i revbenen! men det har sin charm det med! :)
.
snart dags att krypa ner i sängen!
imon ska jag först in till media markt med Joppa. imon kommer äntligen Eclipse ut! :)
sen på kvällen så kommer hela Crickes syskonskara hit med respektive. så det ska städas också minsann! (ska försöka komma ihåg kaffet..)

Kommentarer
Postat av: Tina.

Jag saknade varken kaffet eller grädden om jag ska vara ärlig, så det gjorde inget alls ;)

2010-12-03 @ 23:05:55
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0