Så var även denna julhelg över!

Och den har vart relativt lugn och mysig!
På julafton vaknade jag upp till en tom lägenhet, eller ja, Dywa var ju här förstås!
Cricke spenderade förmiddagen på jobbet. Jobba på julafton.. Det finns inte i min värld! Men o andra sidan var det himla bra pengar!
Strax innan 14 plocka han upp mig o vi for hem till päronen.
Väl där vart det julbord! Åt tills jag inte fick plats med mer i magen! :)
Sen vart det självklart Kalle Anka o hans vänner, med en sovande Cricke på axeln!
Efter Kalle infann sig en lååång låång väntan..
Jocke&Joppa behaga inte dyka upp förens vid 20-tiden. O innan alla kommit - inga klappar..
Trodde jag skulle gå under av rastlöshet ett tag!
Julklapps utdelning!
- Presentkort på en helkroppsmassage
- Bodylotion & fotlotion
- Morgonrock
- Digitalfotoram
- After Eight ask
Det var vad som fanns i mina klappar! Mer än nöjd, längtar tills jag kan utnyttja massagen!
Senare vart det lite julklapps spel och lite kvällskäk (rester), innan vi begav oss hemmåt vid halv tolv tiden! En mysig julafton helt enkelt! (trots väntan!)


På juldagen åkte vi hem till svärfar.
Käkade ännu mer julmat! Jag ser nu mera ut som en boll! Eller nej vänta, det gjorde jag visst innan med! :P
Spelade lite spel och hade det trevligt framför deras jätte fina stora julgran!

På kvällen åkte jag hem till fröken Dahlén, där alla fina och partyglada tjejer höll hus!
Alla var skitsnygga och jag kände mig verkligen stor&klumpig och ivägen på någe vis. Men det var trevligt, nästa år ska jag vara med! :)
Men OJ, vilket liv det var! Man tänker inte på det när man själv dricker, men ljudnivån var otrolig! :)
Ser fram emot att få höra lite skvaller framöver! :)

Tagit fruktansvärt dåligt med bilder under helgen..:S Tråkigt nog, får ta desto fler nästa år istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0