Lek med bebis!

27 januari 2011. Då tror jag att lill*n kommer ut!
Prick en månad från idag! BF är den 21a, men det känns ändå som det blir den 27e.
Fast jag hoppas förstås att h*n kommer tidigare. Jag är förstfödd och kom 9 dagar förtidigt. Eller både jag o brorsan är 9 dagar tidiga!
Har läst någonstans att det kan va ärftligt! Håller alla tummar o tår! :)

Har precis haft lite mys med bebisen här i soffan!
Kände allt en liten fot sticka ut i sidan,
så jag greppa den så gott jag kunde,
då drog h*n tillbaks den,
men bara för en liten stund,
för ut med foten igen,
jag greppa o h*n drog tillbaka!
Så himla mysigt! Höll på så en liten stund! Jag blir så glad, det är ändå första "riktiga" kontakten med bebis!
Förmodligen tyckte h*n att jag var skit irriterande som höll på o förstöra dennes liggposition!

Jag är så nyfiken på hur stor bebisen är. 
Dom flesta säger att jag har en jätteliten mage, så det kanske är en liten plutt som kommer!
Både jag och Cricke var ganska små när vi föddes, så vi kan ju alltid hoppas på det! :)

Kommentarer
Postat av: äm.

Haha, det kommer absolut vara en LITEN plutt! :) Fyyyy vad jag längar! Inte lika mycket som ni kanske.. Men ändå! Hahah.

2010-12-27 @ 16:19:34
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0