Helgen.

Dåligt med uppdatering har det blivit!
Men jag har helt enkelt inte haft lust.

Helgen har iaf varit bra!
Va hos Sanna o blev fin i håret i fredags!
Satt 4½ timme i en frisörstol, snacka om att jag hade ont sen.
Svårt att förklara hur det gör ont, men det kändes som om hela magen skulle sprängas!
Efteråt kom Cricke o plocka upp mig, sedan mötte vi upp en av hans kompisar med ny flickvän, vankades taco&film kväll.

I lördags vart det en himla massa sport tittande!
Det vart skidor, handboll & hockey om vartannat!

På kvällen vankades det dock tjejkväll, liten kontrast sådär!
Så vi begav oss hem till Yuna, som styrt upp häng i källaren!
Bjöds på pizza o sjukt goda lussekatter!
Vart inte så sent för min del, känns som jag är konstant trött..

Idag har jag & Joppa gjort turkiskpeppar-knäck! Den ni, den satt som den skulle! :P

Julafton på fredag. Sjukt att det redan gått ett år sen sist!




Loppan var på tjejträff!



Lilla Lo försökte prata med sin kompis, men fick dåligt med svar..:S

Kommentarer
Postat av: sanna

de måste jag få provsmake:)

2010-12-20 @ 21:13:48
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0