BM-besök.

Igår fick jag rycket och plockade bort alla jul-saker!
Inte ens stjärnorna i fönstren fick vara kvar.
Jag har alltid älskat julen och allt som hör till,
men i år har inte den rätta stämningen infunnit sig. :S
Får hoppas den kommer till nästa år då bebis är med oss!

Inatt har jag nog sovit 2 timmar sammanlagt tror jag..
Hittar inga sköna ställningar, o när jag väl gjort det och somnat in så måste jag gå på toa.
Inatt var jag uppe fyra gånger.. FYRA! Helt otroligt.
Jag har aldrig någonsin haft sömn-problem förut, så det börjar tära på mitt humör. :S

Idag var det dags för ännu en tid hos BM!
Dock inte våran ordinarie som har jul-ledigt, så vi fick en annan.
Lite tråkigt för det känns inte som dom gör på samma sätt..
Den här skrämde vettet ur mig, med en massa obehagliga kommentarer.
Men iaf då,
magen hade inte växt mycket sen sist, 33 cm nu, 32 senast.
Huvudet fixerat!
Alla värden bra, och vikten tänker jag inte ens tala om!
Hon konstatera också att hon tror det är en liten bebis, "defenetivt ingen 4 kg bebis"!

Nu ska jag krypa upp i soffhörnet och vila lite innan vi ska ut o fira svärmor som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0