21a dec 2010.

Och 1 månad kvar till BF. 1 månad!
Jäklar, känns som igår jag tog graviditets testet!
Tiden har verkligen flugit fram.
Inatt kunde jag inte sova. Låg och tänkte på alla förändringar som kommer ske framöver.
Det är ändå en ny lite människa som kommer o förgylla våra dagar!

Men jag längtar så tills jag får hålla den lilla i famnen!
O jag börjar bli så nyfiken på om det är en tjej eller kille!
Spelar förstås ingen roll, men jag har det inte ens på känn!
Cricke tror dock att det blir en liten tjeja! Det har han trott sen första dagen!

Nu får det gärna bli nyår, sen får bebis komma ut! :)

Kommentarer
Postat av: äm.

Ställ in er på att inte hinna någonting! Jag trodde man skulle ha lite tid för sig själv, men icke! Haha. Fast man vänjer sig efter ett tag :P

2010-12-21 @ 13:26:19
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0