nervöst!

idag klockan 13 ska vi befinna oss inne i Norrköping för det 2a ultraljudet! det ska bli så kul att få se den lilla ännu en gång! men samtidigt nervöst. får hoppas att allt är som det ska och så!

idag tog jag sovmorgon! efter att ha gått upp 04,50 hela veckan så vart det 10,00 idag! jag var vaken innan, men kände helt enkelt inte för att gå upp!
helgen var förövrigt bra, (om man bortser från jobbet)! i fredags var vi bjudna hem till Jocke&Johanna! dom bjöd på köttgryta och ris, yummie yummie! jag&Cricke fixade efterrätt; marängswiss! till det såg vi filmen apocalypse(stavning?), den var la sådär va. trevlig kväll iaf!
i lördags var vi utbjudna till svärmor, alla Crickes syskon + respektive + respektives föräldrar! så päronen haka på ut! vart bjudna på jätte god mat och hade det allmänt trevligt! vart dock inte så sent med tanke på jobbet.

nu har jag min allra sista frivecka innan vi börjar med 5-skift. något som jag absolut inte ser fram emot.. men det blir nog bara ett par månader för min del, om allt går igenom!

ne dags att göra iordning sig!





knark-hunden! som har vart i papperskorgen när matte bakar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0