Sjuker.

Inatt vaknade jag av att Elsa låg i sin säng o var jätte ledsen. Inte konstigt, glöd het var hon. Så vi fick ploppa i en liten alvedon, dricka lite vatten och lite välling så somna hon i sin mammas famn tillslut. Stumpan. Antar att det är tänderna dom spökar. 4 stoooora tänder på en gång. Dock är hon hes också så något mer är det nog!
Så inget dagis och ingen playdate med Loppan i eftermiddags.

Istället kom mormorn&morfarn en sväng så jag kunde ta en lång promenad med Dywa i regnet. Gick 50 minuter i spö regn, när jag kom in slutade typ regna. Vilket hån.
M&m hade både med sig fika och lunch. Lyx. Dom är allt bra dom! Tack ;)
Efter lunchen har jag o Elsa kollat på skönheten&odjuret och myst i soffan. Nu har vi musik stund på rummet!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0