Back on track.

Idag, äntligen var det dags för dagis för Elsa! Det bara lös glädje om henne när vi kom dit!
Dom skulle på utflykt till en annan lekpark, så Elsa var nog mer än nöjd med det äventyret!

Hatar mina eftermiddags jobb veckor. Vaknar ca. 6-7, upp, äta frukost, rasta hund, sen lämna Elsa vid 9. Sen ser jag inte henne förens morgonen efter.. Som tur är gäller det bara 3 dagar, men dom är evighets långa..
..

När jag kom hem efter dagis-lämningen så tog jag mig an gräsklippnigen.. Vi har haft lite problem med gräsklipparen då den inte startat, så vårt gräs är väl ca 1 meter högt.
Cricke fixade iaf felet och jag skulle klippa. Och jäklar va jobbigt det var. Eftersom gräset är så högt så måste jag tynga ner hela maskinen så den går på bakhjulen, annars dör den. Så jag fick gå med böjd rygg, världens mest obekväma arbetsställning, och kämpa o slita för kung&fosterland.
Det gick en stund sen dog skit maskinen igen. Fattar inte att mina sparkar inte hjälpte..

Så arg, svettig och fruktansvärt skitig fick jag helt enkelt ge upp för dagen.. Nya tag imon!

En bestämd liten dam med armarna i kors;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0