Kalas dag!

Ja, så har vi då haft Elsas första kalas! :)
Hela dagen lång vart det!
Crickes familj kom på förmiddagen och min på eftermiddagen, så det har i princip fikats hela dagen. Hej bull-mage! :)
Igår bakade jag som sagt, och jag stog nog i köket hela eftermiddagen tror jag! Det bakades havreflarn, kola kakor, choklad bollar, krämbullar och kanelbullar! Plus att det blev ett par foto-tårtor från Lindahls!! :)
Allt verkade få mer än godkänt av gästerna, och det tar jag som ett bra betyg! Dock finns det endel över när vi fick en massa återbud idag.. På eftermiddagen skulle vi från början bli 11 pers. Vi vart..5. + Elsa då.. Roooliga.
Så är det nån som är fika sugen i veckan så är det bara att komma förbi!

Och Elsa säger stort TACK, för alla fina presenter! Helt otroligt vad grejer hon fått!
Hon har nog världens bästa släkt helt enkelt! <3

Nu ikväll satt vi bänkade och kollade på gladiatorerna! Erika är för skön alltså, grymt synd att du inte vann, euro var värd segern!

Nu ska jag krypa till kojs, grymt trött!

Kärlek<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0