Dagen före..

1-års kalaset!
Och jag ligger och samlar energi i sängen.. Den här dagen ska gå i bakandets tecken!
Fast först ska Elsa göra ett besök hos tandläkaren! :D
Jobbig vecka för damen, först Bvc o fick vaccin som i sin tur gav höööög feber, igår va vi inne i stan och tog blodprover (fortsättning på utredningen om sfärocytosen..), och idag tandläkaren!

Elsas sista "hemma-vecka" kunde nog varit lite roligare!
Helt otroligt, dagis start på måndag..
Har endel ångest att handskas med känner jag..
Men det får bli då, nu får jag njuta av helgen o våran lillastora tjej!


Helt otroligt... Dagis start på måndag..
Har endel ångest att handskas med känner jag..
Men det får jag ta då,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0