Stor jäkla gäsp.

2 tidiga mornar nu, 3 kvar. Grymt trött idag.. Huvudvärk har jag också. Typiskt.

Igår hade det gått kanon på dagis, inte en tår hade det blivit! :) och när jag kom så satt dom o åt mellis, Elsa va på sin första macka av tre, så det tog en liten stund! Hehe, men jag satt o prata med alla fina barn under tiden! Sen fick jag stor hjälp av Lo när vi skulle hem, Elsa ville inte riktigt följa med så hon sprang iväg, då kom Loppan o hämta mig o gick och peka på vart hon va! Tänk vad barn fattar ändå! :)

Efter dagis vart det stor handling på viberga.. Elsa hade inte sovit på hela dagen men härda ändå ut bra! Satt och prata o flirtade med dom flesta och med det mesta.
På vägen hem slog hon dock ihop som ett kort hus!

Och idag är det den 28;e februari och Maria har namnsdag, så grattis älskade trollunge på namnsdagen <3 (och alls andra Marior med för den delen!)

Utslagen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0