Torsdag




Idag har vi ätit maaaassa mat! Eller inte.
Men det gick faktiskt bättre idag än vad det gjort förut, så vi övar på!
Vällingen däremot gick inte alls. Meeeen säger det igen, med lite övning så.
Blöööh.

Idag har vi lunchat lite!
Jag&Elsa, Joppa, Emma&Lo och Lottie.
Så mysigt så!
Kul o se Elsa&Lo sitta bredvid varandra o bara ill-glo på varann!
Haha, tillslut slockna båda två. Gullungar!

Lo&Elsa på Loppans namngivning!



Ikväll har vi lekt i tältet;



Kunde inte låta bli att köpa princess-tältet på ica förut!
Alla bara "hon har väl inten glädje av det nu",
men hon tyckte det var skitkul att sitta där inne!
Lekte tittut och pilla på allt!
Älskade lilla trollungen.

Imon ska jag&Joppa på HP!
Som jag längtar!
Ska bli kul att gå på bio bara vi också,
det var trots allt det vi gjorde mest innan lilla hjärtat kom till världen!



Kommentarer
Postat av: äm.

Höhöhö, ja det där tältet alltså. Vårt används mest som leksaksförvanring & sovställe till katterna, men snart så tror jag dom tycker det är skitkul! :P

2011-07-15 @ 09:21:17
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0