bebis&valp mys!

ja det har min dag bestått av idag! jag och Anna tog vägarna förbi Jannice på en fika och lite skvaller! :) Så jag har både myst med underbara Enya på 8 månader och deras lilla boxer-valp på 3 månader! ohhh, man blir så sugen på både barn&valp! :)
nu vid 18 tiden ska jag befinna mig på KOCY, nån tjej som ska hålla något föredrag om produkter under graviditet och efter! kan bli lite kul. Ämma ska ju dit så jag känner någon iaf!
imon är det dags för jobb igen, 12-timmars natthelg. så vid 17,30 imon, när folket börjar fira att det är fredag ja då har jag precis stämplat in och har en fruktansvärt jobbig natt att se fram emot. :S
var o hämtade ett par hockey biljetter förut med! torsdag; Färjestad-Linköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0