detta står i min ugn nu;






och den doftar ljuvligt!

mor min ringde förut o fråga om jag skulle med en snabbis till stan, och varför inte?
pappa skulle shoppa en brödrost så första stoppet vart media markt. och ut kommer han, med den dyraste brödrost han kan hitta. varför? jo för den hade radio. ooh, så typiskt pappa. han har inga radio apparater annars menar jag.
farfars var med också! så det vart lite handling på obs, (heter det de fortfarande?), o systemet, innan det vart fika på maxi huset! så mysigt o sitta där o kolla på alla stressade människor!
så småningom begav vi oss hemmåt med gjorde ett stopp på bergsstorp för att handla färska och billiga grönsaker. där köpte jag bland annat 1 liter blåbär som välte i bagaget.. jippi..

nu väntar jag på mina fika gäster Cricke, Markus & Gurra. dom befinner dig för tillfället i stan där dom inhandlar en blueray till oss. ÄNTLIGEN!
sen blir det nog dags o göra i ordning sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0