Dan före dan!

Ja så är det ju faktiskt. Känns ganska så overkligt! Den 15e mars bokade resan, och det kändes verkligen som en hel evighet tills det var dags att åka. Men tiden går så sjukt fort, tror knappt man hänger med i svängarna ibland. Och den här månaden som vi har framför oss i Thailand lär ju gå ännu fortare. Tyvärr.
Idag är jag mer nojjig än vanligt; vad ska packas? vad kommer behövas? vad kan vi lämna kvar där? har vi pass? biljetter? pengar?
Jag blir tokig på att jag skjutit upp alla måste så här till sista dagen.. Jag mena, jag har ändå vart ledig sen i söndags, jag har haft en evighet på mig!

Ikväll ska jag iaf slappna av och ta det lugnt. Vi är bjudna på middag hemma hos familjen Wall/Gustafsson! Blir fläskfilé gryta alá Jocke har jag hört ryktas om! Men efterätten står jag för; panacotta! Gott, smidigt och enkelt!

Hörs i Thai-landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0