Tvättning av bebis-prylar!

Tyckte lite synd om Cricke imorse som tydligen inte sovit en minut och så iväg halv sex o jobba 12-timmars. Kunde jag byta med dig älskling så skulle jag det!
Själv sov jag som en gris i princip hela natten. Vakna för ett par toa besök, men det är inget ovanlígt nu för tiden!

Idol final igår då! Jag tyckte faktiskt Minnah var bättre igår, men i det stora hela så var Jay en värdig vinnare! Men vinnarlåten var inget vidare va?

Idag håller jag på o tvättar alla bebis kläder! Eller alla bebis tillbehör över huvudtaget!
Har även kokat alla nappar o napp-flaskor!
Det ser så mysigt ut i torkrummet där nere, det hänger fullt av små bodiesar o mini kläder! Naw, blir helt till mig när jag kollar på dom!
Måste sortera dom i storleksordning sen, så jag ser att vi har allt som behövs!
Som sagt, v.35 idag. Tiden går otroligt fort!

Har även hållt på o jul-stökat lite här hemma idag! Satt upp lite gardiner och stallt fram lite tomtar oså. Beställde även julkort (jag vet, jag är ute i sista stunden), men jag knåpade ihop ett sånt fint så jag kunde inte låta bli!
Kom o tänka på att det här blir första julen utan mormor.. :S Vem ska vi nu få varsin porslins tomte och handuk av? Oh, hon kommer vara så saknad. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0