Trevligheter!

Phu, vilken dag. Gräsklippning till förbannelse. Fick äntligen igång gräsklipparen ordentligt! Jagade en liten äcklig orm med klipparen också, den har inte på våran tomt att göra! ;) (jag dödade den inte förstås, skulle jag aldrig göra..)
Cricke och kompanjonen Markus har fortsatt att snickra på altanen, och det börjar faktiskt likna något! :)

Kom till jobbet o var rätt slut och mör i kroppen, men jag har snart genom lidigt denna dag också..!

Fredags kväll? Nej, inte än! Men det känns som det! Jag hade egentligen inte vart ledig imon då våran skiftgång är sån. Men se jag är ledig iaf!
Imon blir det nämligen att åka till Stockholm och se på kvartsfinalerna i hockey vm och bo på hotell med min fina sambo! :)
Elsa ska för första gången sova hos sin farmor. Får vi hoppas går bra! :)

Och på lördag fortsätter trevligheterna då jag ska på spa med mina bästa vänner! <3 hela 7 brudar är vi som intar starby hotell i Vadstena. Jag ska också unna mig en "djupgående helkroppsmassage"! Wonderful. :)

Morgon trötta fisar imorse;
Och imorse hände det.. Jag vaknade av mig själv INNAN Elsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0