vacker höstdag!

vilken härlig höstdag!
vaknade vid halv elva (jag försöker ställa om dygnet!), utav att det vart jätte ljust i sovrummet på en gång. Dywa hade för en gångs skull gått upp före oss och bara klev rätt in i sovrummet! dörren var näst intill stängd innan, så jag vart lite förvånad! men det var bara o kliva upp!
det är så fint väder ute så promenaderna är riktigt mysiga, strålande sol, men kallt som attan!

var på bergska förut! mitt gamla handbollslag hade seriepremiär! kul att se, dock känner man inte igen så många längre.. och resultatet gick inte Finspångs väg heller. 23-11 eller liknande fick dom stryk med!

undra hur det går för Ämma.. om det kommer någon knodd idag eller inte! nyfiken i en strut!

ikväll blir det bio för min del, med J&J. the Last Airbender i 3d. kan bli bra, men också inte.

saknar mitt hjärta som precis gick till jobbet igen.
och imon ses vi inte mycket heller för då är det jag som jobbar 12-timmars natt.
ett helvete det där med skift..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0