Kräk unge.

Skapligt upp vaknande i morse då.. Strax innan fyra började Elsa kräkas hur mycket som helst. Riktiga spyor, innan har det mest vart bebis kräks.
Det mesta hamnade på mig och I mitt hår. Elsa fick med endel på sig förstås, så vi fick ta en dusch då medans Cricke bäddade rent!
Elsa somnade om direkt, medans en annan strax skulle upp.. Blöh.
Det har *pepparpeppar* inte blivit några kräkor under dagen, dock fick jag ett sms av Cricke som löd;
"Somebody call 911. There is Shit everywhere."
Hon har också vart pigg och hatt aptit under dagen, så det är någe lurt mä't!
..

Igår va vi inne hos Lottie på en liten tjejträff! Det bjöds på kyckling sallad, marängswiss och en himla massa skratt! Men det var ju inte oväntat, eftersom jag har världens bästa vänner! <3

Nu vill jag hem till min lilla och stora fis! Saknar dom så. Får knappt träffa lill fisen alls den kommande veckan.. :( saknar henne redan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0