fortfarande.

fortfarande ingen kyl&frys.
fortfarande ingen fläkt.
fortfarande inget internet.
roligt att vi bott här i snart en måndad utan något utav det. och den där gubbjäveln som ska fixa kylen&frysen han ska allt få höra ett o annat när han väl behagar komma.
känns lite tråkigt att jag har bjudit hem alla tjejer på tjejträff på fredag och det inte ens är i närheten av att vara klart.
men men, det hjälper inte att sitta här o gnälla!
vi har allt en liten dongel som fungerar lite då&då, oså har vi våra i-phones så internet har vi lite tillgång till ändå! det ända tråkiga är att vi missar så många hockeymatcher. :S
annars då?
sovrummet, vardagsrummet, badrummet och köket är nästintill klara! lite småpill behövs alltid!
men dom båda hallarna och bebisrummet är inte alls klara! vi fattas möbler helt enkelt! får bli en tripp till ikea inom en snar framtid!
Ullareds tripp i måndags! Jag, Joppa och kusin-Anna åkte! kom hem med en himla massa grejer. stor del av allt var till bebisen! o dyrt blev det!
nu fattas som sagt bara möblerna att lägga allt i! :)
men oj vad lost jag kände mig när jag stod där på babyavdelningen och det finns 1000 olika artiklar av samma varor. förmodligen köpte jag en hel del grejer som vi inte kommer använda alls. men så är det! förvirrande!
58 dagar kvar till beräknad förlossning och jag gick hem från jobbet i fredags! känns helt overkligt att jag förmodligen inte kommer jobba igen förens februari 2012.
det är en lång tid!
nu ska jag dö i soffan tänkte jag, sprang ett par rundor upp till vinden och vart helt slut! svetten bara forssade och blev helt slut i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0