Tjockis! :)

som jag påpekade i det förra inlägget så är jag ju "lite" gravid;


Det här är i vecka 14, då tyckte vi att jag började bli "tjock"!;



Och det här är idag, v.34. Skaplig skillnad!;







Tiden går så fort!
I måndags var vi på IKEA o handlade säng, skötbord och en byrå till bebis rummet! Så nu ser det riktigt mysigt och hemtrevligt ut därinne!
Bara alla kläder o allt som ska tvättas oså innan det börjar bli helt klart! (ny tvätt-tid på torsdag..)
Och imon ska vi in o köpa en bilbarnstol. Sen går det gärna bli januari!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, skapligt skillnad!

2010-12-08 @ 17:05:05
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: äm.

Aaw, så fin mage! Okej, nu saknar jag min lite..

2010-12-10 @ 10:31:55
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: julle

hehe jo du rätt tjock nu =P hoppas du mår bra iaf. inte långt kvar nu =P

2010-12-10 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0