Sol sol sol!

Vilken väder det vart dom senaste dagarna! :) det bara spritter i kroppen!

Ända sen Valborg och framåt har vi spenderat dagarna ute. Vi har fixat i ordning på altanen, fixat med rabatterna, lekt och bara njutit! Underbart!
Den 1a maj var vi även på marknad i Godegård, en rätt mysig och stor marknad! Elsa titta på tottosarna och klappade kaninerna. Hon var i himmelriket, hon älskar djur den tösen!

Idag är det fredag och ännu en tidig morgon. Jag är i stort behov av att sova ut, hela veckan har jag vart grymt trött. Igår höll jag på att slumra till på vägen till jobbet, fick dra ner rutan och sätta ut huvudet en sväng. Obehagligt..
Så jag måste nog fjäska lite för Cricke så kanske jag får sova imon..! :)

Ett par timmar kvar sen stavas det F-R-I-V-E-C-K-A!
Lovely, då ska jag mysa&busa med den här damen hel veckan;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0