Älskade unge.

Igår somna Elsa vid 19,30, för att sedan vakna igen vid 21 och vara jätte pigg! Jaha. Undra vad som rör sig i huvudet på dom små liven ibland! :)
Det skulle skrattas, busas och mysas. Inte ens när vi skulle gå o lägga oss så ville hon sova.. Fick sluta med att jag fick hålla henne stenhårt i min famn så hon inte kunde fara runt, då somna hon tillslut.
När klockan ringde imorse låg hon med huvudet på min mage, fötterna på Crickes rygg o så log hon i sömnen! Åh, det gjorde mig så himla lycklig. Att vakna upp o se världens finaste lilla tjej ligga där o mysa bland täcken&kuddar o se så underbart nöjd ut! <3
..

Någon som såg hockeyn igår??? Vilket jävla skit. Va fortfarande irriterad när jag kom till jobbet.

Innan skit matchen började så fixade vi till en plankstek, och jävlar vad god den blev!
..

Efter jobbet är vi bjudna till svärmor på middag, så himla underbart att slippa laga mat efter en 12-timmars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0