Vååår!

Säger som alla andra; det känns som vår!
Det bara spritter i hela kroppen när man kommer ut! :) underbar känsla.

Jag&Elsa har spenderat eftermiddagarna ute både igår och idag. Vi har bland annat fikat, åkt rutchkana, cyklat, kollat o smakat på buskar stenar och gräs mm mm. Ja, allt är så roligt ute så Elsa blir arg när vi går in, även om vi vart ute i flera timmar! det märks på kvällarna med, hon är jätte trött!

Nu är det en ynka dag kvar till frivecka. Välbehövligt! Att man vart hemma i ca. 15 månader känns inte ett dyft. Är lika trött och sliten i kroppen nu som när jag gick hem.. Dock är jag ju inte gravid nu..!

Nu ska jag sooova! Längtar efter min lilla tjej som snusar o sover sött i sin säng. Så mysigt när hon sover nära en, och gosar in sig i bröstet. Lill <3

Sitter man såhär så cyklar man fortare;


Kommentarer
Postat av: mirela

Detta är ingen reklam, utan mer ett tips för dig som bloggar eller tillbringar mycket tid på t.ex internetshoppar!



Gillar du att shoppa över internet? Eller gillar du helt enkelt att fynda otroligt fina plagg och skor? Då är Members.com en sida för dig. Skicka din mejl till mig på en kommentar(eller svara på denna kommentar i ett inlägg hos mig) så får du nu 50 kr att handla för MEN bara om du blir medlem genom en inbjudan som jag skickar till dig, alltså går det inte att få 50 kr genom att registrera sig själv.



Har du ingen susning om vad jag pratar om? Haha, förstår att det kan bli lite rörigt. Gå gärna in på min blogg så kan du kika på ett inlägg där jag har skrivit om detta! :) Kram på dig!

2012-03-02 @ 00:45:38
URL: http://ellabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0