Skogspromenad!

Varje dag denna vecka har jag fått väcka Elsa vid halv åtta, så att vi inte kommer försent till dagis.
Så igår kväll gick mina tankar att vi skulle ligga i sängen lääänge och dra oss! Trodde jag. Självklart slog hon upp sina blåa redan halv sex.. Elsa, varför?! :)
Det var bara gilla läget och knalla upp. Frukost intogs och vi gick ut i skogen på en liten Skogspromenad! Allt måste kollas och pillas på, men blir man det minsta skitig måste mamma ta bort det på en gång, annars tjuter hon! ;)

Innan vi gick in stannade vi ute och blåste lite såp bubblor! Vilket vart jätte populärt! Dock blåste det jätte kallt så vi gick in. INTE populärt! Det vart tjut, tjut och tjut, inget dög. Tillslut somna hon och har sovit sen strax efter nio. Övertrött? Så går det när man går upp alldeles för tidigt!

Så nu har jag tagit en lång dusch (ja, Sanna jag tvättade håret!), och nu har jag förberett kvällens grillning!
Nu blir det lite Rumble innan tösen vaknar! Rumble? EEW, utmana!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0