Fredag=

FRIVECKA!
Så underbart. Och min och Crickes lediga helg tillsammans! :)
Bättre kan det inte bli. Imon tänkte vi ta en tripp till tropicariet, får vi se vad Elsa tycker om all djur! Hon älskar alla djur som sitter i bur eller man ser i böcker/tv, men sen är hon inte så kartig när hon stöter på nån i verklighet! Förutom Dywa då..!

Haha på tal om Dywa så måste jag berätta;
Vi gjorde hemgjord pizza häromdagen, vi skulle ha bland annat korv på, Elsa fick en bit medans vi höll på o förberedde. Sen försvann hon.. Hitta henne ståendes framför hundkorgen ätandes och mmm'andes och suktade Dywa till max! Hon hade två dreggel trådar hängde och riktig hundvalps blick! Stackarn!
Elsa är riktigt elak sådär, men det såg för jävla roligt ut! :)

Efter jobbet ska jag plocka upp gammel farfar, han ska följa med o hämta Elsa på dagis och sen ska vi helg-handla!

Titta mamma, jag har lärt mig klättra in i torktummlaren helt själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0