Altan häng!

Är vad jag ägnar mig åt just nu!

Huset är städat, den haltande hunden är rastad, sambo och barn påväg hem! Så nu sitter jag på en stol i solen, (ingen solstol, min sambo tycker dom är för dyra, jag kan lika gärna sola på gräsmattan.. Eller?), och samlar d-vitamin! Underbart!
Samtidigt hör man hur fåglarna kvittrar och flugorna surrar och för att förstärka det hela så flög en citron fjäril precis förbi! Det är 17 grader i skuggan och även om solen inte har vart framme hela dagen så är det ändå en av dom varmaste dagarna! Snart dags för ett dopp i poolen ju! Någon som vill komma och premiära?!

På tal om annat så ska ju jag vara hårmodell åt Sanna på lördag! Hon ringde nyss och sa att jag förmodligen också blir klädmodell! Blir great det där, galet nervös redan!

Fick en bild av Markus häromdagen;
Finaste hjärtat håller mamma&pappa i handen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0