Ge mig värme!

Nu gör jag något som jag inte gjort på snart 1 och ett halvt år, äter lunch framför tv'n, helt själv!!!! Elsa sover visst ett låååång nap idag, hon somnade redan vid 11 tiden utan lunch i magen, så jag antar att hon vaknar snart och är vrål hungrig.

Annars är dagen lugn, vi plockar och fixar här hemma, tyvärr välbehövligt. Jag går o längtar efter värmen.. Det får gärna bli minst 10 grader varmare nu på en gång..
Cricke fyllde 27 i helgen så han fick bland annat ett par solstolar av mig som än så länge står oanvända..:/

Imon ska vi till Bvc redan klockan 8,30. Vilken jävla dum tid! Vi som sovit till 7-8 en tid nu, dumt att bryta dom vanorna..!

Så här ser man ut när man målat hemma hos moster Johanna;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0