The Voice

Ligger i sängen o myser med lilla familjen.
Elsa hade svårt att komma till ro, så hon fick somna mellan oss, så bar vi in henne till sig sen. Kändes som den bästa lösningen för stunden.
Och dessutom ville jag ju inte missa the Voice! :) bra program tycker jag, störde mig dock på Ola. Kan inte riktigt säga varför.. Och Carola pratar som om Jesus satt bredvid...

Idag åkte vi som sagt till badhuset! Tänkte mysa o leka i vattnet. Jo tjena. Fotbollscup i aluceum = alla anhöriga badar, + jullov.
Det var smockfullt i vattnet. Gick knappt röra sig.. Elsa vart helt tillbaka dragen o njöt inget alls av badet. Tråkigt.
Får göra ett nytt försök när livet är slut!

Sen vart det fika/lunch med ett härligt gäng brudar! :) alltid lika trevligt. Vart ett par timmars häng på p2, och ett o annat skvaller utbyttes.

Nu blir det kvälls kiss för Dywa sen krypa ner i min otroligt sköna säng. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0