Sovtime,

..för den lilla damen. Men hon ger inte upp lätt idag inte! Till skillnad från igår då hon 2 ggr somnade innan jag ens hann lägga henne i sängen! Både på lunchen o på kvällen, vet i fasen vad det var med henne. Meeeen, underbart är kort och nu gnälls det endel här bredvid. Bara stoppa in nappen och ignorera..

Dessa dagar har vart otroligt lugna, har egentligen inte gjort någonting sen i lördags.. Men det gör absolut inget, jag njuter av min sista tid som mammaledig, och det gör jag för fullt!

Ne nu ljög jag! Vi har ju visst gjort något! I måndags hade vi ju besök hela dagen! Elsa fick en ny kompis; Elliot! :) dom lekte fantastiskt bra ihop, och det både pussades och kramades endel! Så himla sött! Elsa var helt slut så hon slog ihop som ett korthus när dom åkte!
..

Annars kan jag inte förstå att våran lilla tjej redan blir 1 år på måndag. Helt otroligt.. Vart tog tiden vägen?
Kalas blir det dock helgen efter! Om det är någon som vill komma o fira så får ni höra av er så fixar vi en date! :)

Nu somna hon.
Mammas lilla hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0