Naaaw,

Elsa har lärt sig att "clatcha"!
När jag säger clatch så håller hon upp sin hand o väntar på min hand så att hon kan slå!
Så himla gulligt! <3

Nu har vi morgon myst i sängen och tittat på Emil i Lönneberga. Elsa titta flitigt idag, pröva o höll för så hon inte såg tv'n en gång, då vart hon ilsken o slog bort så hon kunde se på en gång!
O det är rätt, Astrid Lindgren ska man se som liten.
Tacka sf-kanalen som visar två Lindgren filmer varje morgon! :) (med början klockan sex, o det brukar ju va perfekt timing med Elsas uppvaknande..)

Snart ska vi på kalas, Elsas sysslingar fyller 9 idag, hurra hurra!


(tyvärr går det inte bifoga några bilder när jag bloggar från mobil-app'en. Skit app..)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kan lägga in bilder med appen.

2012-01-05 @ 19:42:45
URL: http://stenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0