Mys lördag.

Idag har vi vart ute på en långpromenad allihopa!
Elsa somna så fort vi lämna i huset och vakna givetvis så fort vi kom hem! Typiskt.
Men 1 ½ timmes sömn blev det iaf!

Ska bli intressant det där med sovtider för fröken när hon snart börjar dagis.
Ibland måste hon verkligen sova ett fm-vil för att hon är så grinig,
då är det ingen mening med att hålla henne vaken.
Men mestadels sover hon bara efter lunchen nu,
i ca. 40-50 minuter. That's it.
Det är det hon sover under en dag.
Hon är så envis, om hon fick så skulle hon nog hoppa över den sovstunden med.
Så jag hoppas nu att när hon börjar dagis så kanske hon är mer "slut",
och kanske därför sover lite längre på dagarna. (Håll en tumme..)

Dagis ja, helt sjukt att hon redan är så stor så hon ska börja på dagis..
Hon ska börja i början på februari, då hon precis blivit 1 år!
Ångesten hos mamman är stor.
Både att lämna bort lill-fisen och att börja jobba.
Jag vet att det kommer bli bra, Elsa blir så otroligt rastlös här hemma om vi inte gör något om dagarna, så det kommer  nog gå bra.  Mest mig det blir jobbigt för..
Men jaja, det är ändå ett par veckor hemma kvar, får passa på att njuta av dom!

Idag blir det nog hockey&tacos mys. Perfekt lördag!




Min lilla fis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0