Sjukstuga.

Jo visst, här är det inget vidare. Eller med mig är det bra, har inte ens kännt mig lite sjuk..än.
Cricke&Elsa däremot. Elsa har inte spytt sen i lördags, däremot får jag byta bajs blöja näst intill hela tiden. Igår natt bytte jag 5 ggr.. 5 ggr.. Helt otroligt, våran lilla stumpa, helt röd i rumpan. :( idag har det trängt igenom en tand till, vilket kan va en liten del av orsaken så vi hoppas verkligen att det vänder nu..
Dock har hon vart glad hela tiden, o lekt och ätit som om allt va som vanligt!

Cricke är med riktigt dålig. Först spy sjukan och nu har han fått ett "gallstens-anfall", det va ju det han fick när han hade blod brist sist.. Oh, hoppas skiten går över snart.

Jag har vart hemma o VAB'at i 2 dagar nu. Cricke är för matt för att ta hand om både barn&hund så jag hade inget val.

Idag på förmiddagen så va jag och Elsa ute o lekte, vi byggde en jätte fin snögubbe! Den fick dock världens utskällning av Dywa sen, hon undra väl va det va för snö man på våran tomt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0