Övertids kungen!

Phu! Blir visst ingen frivecka för min del. Istället blir det ca.40 timmar övertid! :D jobbigt, men satan vad extra cash! Direkt in på ullareds kontot bara! Så nu har jag jobbat sen i måndags och ska jobba fram tills nästa fredag.. 11 dagar i rad. Phu!

Elsa har börjat dagis klockan 06 varje morgon, blir tidiga mornar för fröken! Och igår slog hon upp ögonen redan 2.45 och var vaken tills 4.45, typiskt eftersom vi åker 5.30...

Nu har vi vart ute o busat i snön! Gjort snö änglar, åkt pulka och kastat snö på Dywa! Jag tog en tur i pulkan själv i den branta backen, och jäklar vad jag slog i svans kotan.. :(

Nu busar Cricke och Elsa på golvet och jag ligger i soffan och vilar innan maten ska lagas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0