Nyckel tjuv!

Idag när jag kom till dagiset o började klä på Elsa, så kom det förstås en hel skock med barn för o kolla på/hjälpa till! Men sen när vi väl skulle gå därifrån så märkte jag att något fattades.. Bilnyckeln! Jag hade lagt den på bänken o sen nästan satt mig på den för att busungarna inte skulle få tag på den, men tji fick jag!
Dags att leta reda på den skyldiga! Efter en liten stund så kommer lilla Lo fram bakom draperierna, och hon minsann hade nyckeln i handen! :) sötungen! Hon såg rätt skyldig ut när alla började skratta!

Idag gick det visst lite sönder på jobbet.. Kändes sådär roligt. :(
Det var det sista vi behövde nu, känns det som.

Imon kväll blir det tjejträff hos hottie-Lottie!

Men nu hockey och senare Once Upon à Time!

Små fisarna Elsa&Lo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0