Natt i natt!

Phu, huvudet värker efter en första "riktig" arbets dag. Och eftersom det vart rätt lite sömn natten till idag så ska jag strax krypa till kojs..
Jag vet, klockan är inte ens åtta, men jag är totalt slut!
Mycket ny-gammla intryck och man måste va med på ett annat sätt nu i början.

Jag o Cricke möttes vid grinden, där han stod o väntade med Elsa i bilen! (Inget vabbande i onödan! :P) Så vi bytte bilnyckel o sa hej, innan jag brummade hemmåt med en grinig liten Elsa. Gumman är inte helt kry än. Tydligen bajsa hon ner hela sin onepiece i förmiddags. Stumpan. I eftermiddag har magen vart lugn iaf, men hon har vart fruktansvärt gnällig och inte velat gå 1 meter ifrån mig.. Sen slockna hon utan välling redan kvart i sju, så jag antar att hon vaknar till snart och är lite välling-sugen.

Ne, se klart halv åtta hos mig, sen blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0