Nu så.

Nu ska jag nog lyckas få till ett inlägg! Har vart lite brist på tid och ork de senaste dagarna.

I tisdags tog vi päronens stoooora bil ner till Ullared! Väglaget var hur sjukt som helst.. Strålande sol, snö, regn, hagel om och om igen, allt återkom i korta perioder. Under delarna som snön låg kvar på marken så fick vi köra i 70.. Roooooliga. Trodde aldrig vi skulle komma fram!
Men fram kom vi! Va där vid tio-hugget där. Och det var väldigt lite folk, otroligt skönt! :)
Vi gick mest tillsammans och det gick himla smidigt och lätt allting! Knappt någon kö heller. På vägen ut köpte vi varsin glass för att få en liten socker kick!
Vägen hem var likadan som på ned vägen, dvs blandat väglag.. Men hem kom vi med! 3500 kronor fattigare för min del. Men vad gör det? Fick med en himla massa bra grejer hem! :)

Igår var det 15-månaders kontroll hos Bvc-Birgitta! Tösen väger nu 10 kg på pricken och är 78 lång! Men väga sig vill man absolut inte göra, så det är bara för mamman att kliva upp på vågen och ta damen i famnen..

Idag har jag haft en otrolig mena värk.. Blöh. Lämnade Elsa på dagis och åkte hem o intog soffan en stund. Pratade med bästa Joppa i telefonen ett bra tag, det piggade upp!
Nu på eftermiddagen har det känts bättre och jag o Elsa har målat! Jätte fint vart det;



Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh så fint:)

2012-04-19 @ 23:06:04
URL: http://Sannadalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0