Mer död än levande.

Idag beslutade sig Elsa för att vakna vid 3,14 och inte somna om. Jag själv låg och drog mig i sängen fram till halv fem, sen va det en omöjlighet. Elsa fick välling och lite saker att pyssla med, medans jag försökte blunda ett par minuter till. Det gick ändå tills jag fick min mobil kastad i ansiktet.. Rätt på näsan. Så nu är jag svullen och har ett litet märke. Tack Elsa! Jag börja tillomed gråta.
Elaka unge! Lyckligtvis är det bara mig hon slår.

Igår bjöd vi Jocke och Joppa på bröllop! Det som stånda mellan mon älskade Edward och Bella. Ååh, ett par tårar och mmm'anden vart det.
Vi bjöd även på grillat och bakpotatis! Fruktansvärt gott vart det.

Nu snart ska vi i. Och fira Svägerskan Marielle på hennes födelsedag, sen ikväll blir det titanic på bio! :)

Glad påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0