1 månad kvar!

Lördags kväll och här sitter jag helt själv!
Elsa stumpan sover sen kl 19 och Cricke är på 30-års fest.
Jag har dock haft fullt upp med att göra grunderna till ett par smörgåstårtor..
Det är nämligen så att min kära sambo lovade en arbetskamrat att jag kunde göra smörgåstårtor åt honom! Bara sådär! Haha, nej då, det är inte vidare jobbigt, snarare kul att mina tårtor uppskattas! (själv tackar jag mormor'n för receptet!) Lite tråkigt dock att jag inte kommer äta något av dom själv...

Idag har vi vart ute i VÅRAT hus!
Vi kollade in lite grejer som dom nuvarande ägarna ville sälja,
vi kommer bland annat behålla nån bokhylla, spegel, ute möbler och skit snygga persienner!
Vi tog även lite mått för kommande renoveringar och grindbygganden! :)
Om en månad är vi där! Prick.
Den 3:e får vi nycklarna!
Då är alla välkomna ut till Prästköp 503 för en liten sneak peak!

Värmde lite välling i micron när vi var där,
och det är ett liiitet problem där,
jag når ju inte upp..
Fick stå på tå för att nå till luckan,
och sträcka mig rejält för att ställa in flaskan!
Haha, måste sett rätt roligt ut.

Efter hus äventyret idag så landa vi på mormor'n&morfar'ns altan.
Det bjöds på grillat och Elsa lekte förstås med morfar!
Han gör så hon kiknar av skratt! Tror nästan dom är bästa kompisar! :)

Elsa som förövrigt har en tand på G!
Hennes första.
Så det har vart lite grinigt och kinkigt i ett par dagar.
Lill hjärtat! <3

Nu ska jag sätta handen i godis skålen och kolla på A walk to remember. Ahhw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0